12.11.12

ema 2012 - fashion night?

Hi! Dzisiaj post inny niż dotychczas. Postanowiłam pokazać Wam wczorajsze najlepiej, według mnie, ubrane gwiazdy na gali EMA 2012. Osobiście nie podobała mi się gala tak jak poprzednie. Nie rozumiem też większości werdyktów, no ale.

Wspaniała prowadząca, czyli Heidi Klum w sukience od Versace.

Gwen Stefani, dla której czas się chyba zatrzymał. Wyglądała zjawiskowo!

Panowie z Muse. Bez udziwnień, czyli tak jak lubię.
Kim Kardashian i Kanye West. Jest to, według mnie, jedna z najlepiej ubranych par w show biznesie.

Niesamowita Lana Del Rey, zwyciężczyni w kategorii wykonawców alternatywnych. Klasa!



I dla mnie największe zjawisko wczorajszego wieczoru, czyli Rita Ora! Wywarła na mnie kolosalne wrażenie szczególnie po początkowym występie. Dlatego zapraszam do posłuchania jej piosenki.



A co Wy uważacie na temat wczorajszej gali? Jesteście zadowoleni z wyników?

2 komentarze:

  1. Ja wciąż zastanawiam się za co Taylor Swift dostała te nagrody... Nie wiem, może gdzieś indziej jest bardziej popularna niż u nas.
    Kim Kardashian - uwielbiam jej styl, większość jej zestawów mi się podoba.
    Szkoda, że nie obejrzałam gali do końca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rita Ora ma super styl :D

    Zapraszam na konkurs. Do wygrania super nagroda. http://nolitees.blogspot.com/2012/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń